reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Rado Tomek

Rado Tomek

Bloger 
  • Počet článkov:  102
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som ekonomicky novinar a okrem toho aj DJ Kinet, promoter, majitel bratislavskeho Nu Spirit Baru. Zoznam autorových rubrík:  EkonomikaHudbaNezaradené

reklama

Nezaradené

Chcete zabiť Partičku? Už v stredu k tomu budete mať príležitosť

Rado Tomek

Chcete zabiť Partičku? Už v stredu k tomu budete mať príležitosť

Nebojte sa, je to len metafora, a tak si Lukáš Latinák ani Dano Dangl nemusia najímať žiadnu SBSku. Názov som si vypožičal z nedávneho blogu Gaba Žifčáka, ktorý v ňom tvrdí, že tento populárny televízny formát zabíja skutočnú živú improvizovanú zábavu, tak ako ju poznáme po stáročia. V tomto s autorom hlboko nesúhlasím, Partičku si navyše rád pozriem, aj keď sa už na nej nezabávam tak, ako na začiatku. Ak však chcel povedať, že vidieť niečo naživo je lepšie ako v televízii, tak má pravdu. Undegroundová verzia Partičky sa volá Tri Tvorivé Tvory a už v stredu ich môžete vidieť v bratislavskom Nu Spirit Clube.

  • 23. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 290x
  • 5
Nu Spirit of talkshow so Šarkanom a Tomášom Hudákom

Rado Tomek

Nu Spirit of talkshow so Šarkanom a Tomášom Hudákom

Talkshow. Prvýkrát som som sa s týmto žánrom stretol v polovici 90. rokov počas môjho pobytu v New Yorku. Vždy som obdivoval ako hostiteľ s ľahosťou dokáže viesť vtipnú debatu na rôzne témy s rôznymi hosťami. Dnes viem, že je to jeden z najťažších zábavných formátov, kde treba skĺbiť dôslednú prípravu so schopnosťou pohotovo reagovať a improvizovať. Preto som veľmi rád, že v našom Nu Spirit Clube sa svoju talkshow rozhodli robiť hneď dvaja hostitelia: Peter Novák alias Šarkan a smečkársky Tomáš Hudák.

  • 3. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 720x
  • 2
Moja štvrť 1: Aj off centrum môže byť cool

Rado Tomek

Moja štvrť 1: Aj off centrum môže byť cool

Určite poznáte ten pocit. Ste v nejakom meste, prechádzate sa po tých dôležitých turistických lokalitách, fotíte pamiatky, ale niečo vám chýba. Skutočný život sa odohráva niekde inde, a tie naozaj coolové štvrte preto treba hľadať mimo absolútneho centra. Preto som sa rozhodol napísať o mojej obľúbenej štvrti v Bratislave. Je ňou trojuholník Medená - Vajanského nábrežie - Štúrova. Posledných osem rokov v tomto priestore trávim pomerne veľa času. Na Medenej 16 sa totiž nachádza náš Nu Spirit Bar a už o pár týždňov tu otvoríme ďalší podnik.

  • 8. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 843x
  • 1
Pravďácka recenzia reštaurácie San Marten je jednoducho zlá

Rado Tomek

Pravďácka recenzia reštaurácie San Marten je jednoducho zlá

Bratislavkú reštauráciu San Marten mám veľmi rád, často tam chodím, poznám sa s majiteľmi, a na 99 percent som bol vždy spokojný. Preto som neveril vlastným očiam, keď som čítal dnešnú recenziu tejto reštaurácie v novinách Pravda. Neviem, kto sú tí recenzenti a koľko majú odjedené v podnikoch rôznej cenovej a kvalitatívnej úrovne, ale dnes vôbec nevystihli podstatu San Marten. Je to jednoducho výborné value for money. Nedalo mi, aby som im nenapísal takúto reakciu.

  • 28. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 394x
  • 43
Budhistický večer: Majster Kaisen, film a koncert v Nu Spirit Bare

Rado Tomek

Budhistický večer: Majster Kaisen, film a koncert v Nu Spirit Bare

Zaujíma vás budhizmus? V utorok 10. októbra máte jedinečnú šancu dozvedieť sa viac o tomto náboženstve, ktoré vyznáva niekoľko sto miliónov ľudí na celom svete. Do bratislavského Nu Spirit Baru vtedy príde zenový Majster Kaisen, opát zenbudhistických kláštorov v Poľsku a Francúzsku.

  • 9. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 597x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu