reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Rado Tomek

Rado Tomek

Bloger 
  • Počet článkov:  102
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som ekonomicky novinar a okrem toho aj DJ Kinet, promoter, majitel bratislavskeho Nu Spirit Baru. Zoznam autorových rubrík:  EkonomikaHudbaNezaradené

reklama

Ekonomika

Hospodárske Noviny majú nehospodársky názor na prioritu správ

Rado Tomek

Hospodárske Noviny majú nehospodársky názor na prioritu správ

Včera slovenská koruna zaznamenala najväčšie denné posilnenie od minulého marca, keď sa nečakane zmenila jej centrálna parita. Včerajší skok bol spôsobený vyjadreniami guvernéra Ivana Šramka, ktoré si devízoví obchodníci vyložili ako signál, že konverzný kurz koruny pri prijatí eura bude o dosť silnejší ako súčasná parita. Tiež by ste čakali, že táto správa bude na prvej strane novín, ktoré sa venujú hospodárstvu?

  • 25. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 363x
  • 3
Chcete platiť v garáži Tatracentra kartou? Zabudnite na to

Rado Tomek

Chcete platiť v garáži Tatracentra kartou? Zabudnite na to

Zaparkovali ste v garáži bratislavského Tatracentra a chcete pri odchode zaplatiť platobnou kartou? Zabudnite na to. Žiaden POS terminál tam totiž nie je. Prevádzkovateľ, ktorým je medzinárodná spoločnosť Vinci Park,  resp. majiteľ garáže, a Tatra Banka sa stále nedokázali na tom dohodnúť. Aj vám sa to zdá absurdné?

  • 5. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 672x
  • 4
Prečo som tu

Rado Tomek

Prečo som tu

Napriek tomu, že som novinár, blogovanie ako nový fenomén som zaregistroval len nedávno. Už dlhšie ma moji priatelia nahovárali, aby som si založil blog. Spropagujes si vlastne akcie, budes moct slobodne komentovat co sa deje v hociakej oblasti, tvrdili. Majú samozrejme pravdu. Keď som sa s princípmi tohto nového typu žurnalisiky zoznámil, uvidel som jeho fantasticé možnosti.

  • 5. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 213x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu