reklama

Nebojte sa japonskej scény alebo pozvánka na stredu

Japonské disco, japonský hip hop alebo japonský jazz. Pripadá vám to ako nezmyselné slovné spojenie, niečo ako suchá voda? Potom sa veľmi mýlite. Japonsko síce väčšina ľudí vníma ako vrcholne popkultúrnu krajinu, ale napriek tomu majú hudobné štýly čiernej Ameriky v tokijských kluboch veľký priestor. Ja som sa do Soulful Japan zamiloval pred 15 rokmi, keď sa mi dostalo do ruky CDčko 3rd Perspective od United Future Organization. Odvtedy som robil všetko preto, aby sa moji hudobní hrdinovia mohli predstaviť aj slovenskému publiku. Ďalšia z takýchto akcií bude už túto stredu, 9. októbra v Nu Spirit Clube s kapelkou Cro Magnon (áno, to je to japonské disco) a DJom Mitsu the Beats (aj japonský hip hop existuje). Dúfam, že vás týchto pár pesničiek presvedčí, že žiadnu z našich Made in Japan akcií si netreba nechať ujsť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Cro Magnon: Times Fly feat. Steve Spacek

Dj Mitsu the Beats: Promise in Love feat. Jose James

Soil & Pimp Sessions: Summer Goddess

Kyoto Jazz Massive: Eclipse

United Future Organization: Planet Plan

Rado Tomek

Rado Tomek

Bloger 
  • Počet článkov:  102
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som ekonomicky novinar a okrem toho aj DJ Kinet, promoter, majitel bratislavskeho Nu Spirit Baru. Zoznam autorových rubrík:  EkonomikaHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu