reklama

Ivan Mládek v undergrounde? Áno, už dnes, a v Bratislave

Je Ivan Mládek ikonou pokleslej komunistickej zábavy alebo umelcom, ktorý má čo povedať aj mladým ľuďom? Ja som predsvedčený, že jeho crazy, miestami až dadaistický, humor by mal šlapať aj v 21. storočí, a nielen u památníkov. Preto sme ho na dnes aj s Banjo Bandom pozvali do Nu Spirit Baru.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Mám 40 rokov a pesničky ako Zkratky, Jožin z Bažin alebo Medvědi nevědí sprevádzali celé moje detstvo. Ja som bol v čase najväčšej slávy kapely ešte príliš mladý, ale viem si predstaviť, že mnohým ľudom jeho bláznivé apolitické texty a skeče pomáhali existovať v čase normalizačného marazmu.

Možno rovnaký relax sa nám zíde aj dnes, keď zovšadiaľ počúvame, ako na nás útočí ďalšia kríza, a s každým novým zverejneným (údajným) odposluchom strácame vieru v politický systém. Zdá sa, že ľudí, čo majú chuť na chvíľu zabudnúť na problémy, a dať si to z PLR do MLR cez ČSR, je čoraz viac. A Mládkovi sa darí nájsť nových fanúšikov, inak by asi Jožin nemal na youtube 2.5 milióna videní.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nu Spirit Club je v prvom rade známy mladému undergroundovému publiku, čo počúva elektronickú hudbu alebo indie rock. Verím preto, že sa dnes večer v Nu Spirit Clube na Šafárikovom námestí 7 zíde správne zmiešané osadenstvo. Škoda len, že tam s nami nebude ten legendárny šialený tanečník s veľkou bradou a čiernym oblekom z Jožinovho videa z roku 1978. Klarinetista Banjo Bandu a jeden z Mládkovych najväčších parťákov, Ivo Pešák, ktorý tento svet pred siedmimi mesiacmi opustil.

Rado Tomek

Rado Tomek

Bloger 
  • Počet článkov:  102
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som ekonomicky novinar a okrem toho aj DJ Kinet, promoter, majitel bratislavskeho Nu Spirit Baru. Zoznam autorových rubrík:  EkonomikaHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu